!| ~Tentang Dia~ |!: Be responsible. Please!

Be responsible. Please!

Assalamualaikum W.B.T




Ni aku bengang seketika. Minggu ni kan aku memang buzy dengan hal konvo dan rehearsal segala. Jadi tugas sebagai setiausaha tu tak dapat lah aku jalankan.
Tapikan yang bikin bengangnya aku juga yang disuruh buat itu ini. Adeh ... Consider la sikit. Penat siot! Kan ada timbalan s/u, suruh ja dia buat. Dapat juga dia bergerak sikit. Ni tidak, s/u and fei juga yang disuruh buat. Jadinya aku tak dapat study and tidur satu MALAM!!
Hari tu dalam mesyuarat penghulu da cakap bantu rakan yang banyak kerja, jangan buat kerja sendiri ja. Kalau tak da kerja tu, bantu yang lain. Ini tak, disuruh baru nak buat. Diarah baru bergerak. Besar tua da pon! Fikir la sikit, logik atau tidak.
Nak dinasihatkan, lagi tua dari aku. Kira boleh beza baik buruk da pon. Jangan dok lalai dengan cinta ya. Ingat tanggungjawab sendiri, ingat tugas sendiri.

P/S :: Adeh, penat membebel tak tentu pasal. Ngantuk punya fasal la ni. Ish!

No comments:

Post a Comment

Halloo..
Tinggalkan komen kat bawah ni yerr..